INGYENES szállítás 250.000Ft felett 🤍 // 🚛 Szállítási idő 3 - 10 munkanap

Visszaküldés

Reklamáció és áruvisszaküldés

ÁRU VISSZAKÜLDÉSE

Ha úgy dönt, még sincs szüksége a megrendelt termékre, és az nem volt használva, akkor a kiszállítástól számított 14 napon belül visszaküldheti nekünk, saját költségére.

Az áruvisszaküldés folyamata:

1. Kérjük, az áru visszaküldéséről az info@babycarseats.hu e-mail címen értesítsen minket. 

2. Csomagolja be az árut eredeti csomagolásában egy dobozba, hogy a szállítás során a terméket ne érje sérülés. 

3. Megrendeljük Önnek a GLS futárszolgálatot a visszaküldeni kívánt termék felvételére.

4. Amint visszaérkezik hozzánk a visszaküldött csomag, visszautaljuk Önnek a termék árát. A visszaküldés ára 1500Ft, ezt levonjuk a visszaküldött összegből.

REKLAMÁCIÓ

Sérült terméket kapott, vagy valami baj van vele? A reklamáció érvényesítéséhez küldje el nekünk e-mail címünkre a következőket: rendelési szám, reklamáció indoka (hiba leírása stb.) és hibát bemutató fényképeket. Ezt követően felvesszük Önnel a kapcsolatot a megoldási javaslattal.

A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül kell benyújtani, amint a hiba megjelenik.  Az áru további használatának késedelme a hiba súlyosbodását és az áru későbbi minőségromlását okozhatja, ami a reklamáció elutasításának oka lehet.

 A jótállási idő 24 hónap, és ez az áru átvételének napján kezdődik.

Ha a vevő az áru átvétele után észleli, hogy az áru nem felel meg az elvárásnak, vagy az árun hiba, illetve sérülés mutatkozik, erről haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételétől számított 3 napon belül értesítenie kell az eladót.

 A termék hibája esetén a vásárlónak jogában áll reklamálni a termékkel kapcsolatban.

A vásárló reklamációját az info@babycarseats.hu e-mail címre küldött kérelmével érvényesíti, amely tartalmazza a rendelési számot, a hiba leírását és a hibát bemutató fényképeket.

A jótállási idő alatt elhasználódásból, nem rendeltetésszerű használatból, nem megfelelő karbantartásból, az anyagok természetes változásaiból, a felhasználó vagy harmadik személy által okozott kár vagy más nem megfelelő beavatkozás következtében bekövetkezett változás nem tekinthető hibának.

A panaszt indokolatlan késedelem nélkül, de lehetőleg a bejelentéstől számított 30 napon belül kezeljük.