INGYENES szállítás 80.000Ft felett 🤍 // A KARÁCSONYI AJÁNDÉKOKAT DECEMBER 15-IG RENDELD MEG🎄 // 🚛 Szállítási idő 3 - 10 munkanap

Általános szerződési feltételek

Az e-shop általános üzleti és reklamációs feltételei

 

Kérjük, fiók létrehozása és/vagy rendelés leadása előtt olvassa el ezeket a feltételeket. A https://www.babycarseats.hu/ domain alatt található online áruház üzemeltetője:

Az üzemeltető cégneve és székhelye/telephelye:

Üzemeltető: KrisTrade s.r.o.

Cím: Družstevná 280/15, 945 01 Komárno

A cég azonosító száma: 53592832

Adószám: 2121418112

E-mail: info@babycarseats.hu

A Kereskedő az e-shop jelen általános üzleti és reklamációs feltételeit a www.babycarseats.hu/ honlapján tette közzé.

a továbbiakban: "Kereskedő"

 

I.cikk – Fogalmak

  1. Kereskedő az az internetes áruház üzemeltetője, aki az adásvételi szerződés megkötése és teljesítése során vállalkozási tevékenysége körében saját nevében, saját számlájára jár el,
  2. Vevő jelen ÁSZF szerint fogyasztói helyzetben lévő természetes személy, vagy vállalkozást folytató természetes vagy jogi személy,
  3. Fogyasztó - az a természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötése és teljesítése során nem üzleti tevékenysége vagy egyéb üzleti tevékenysége körében jár el, és a www.babycarseats.hu webáruházán keresztül vásárol árut.
  4. Vállalkozó az Általános Szerződési Feltételek alkalmazásában a cégjegyzékbe bejegyzett személy, az iparűzési vagy egyéb felhatalmazás alapján vállalkozást folytató személy, a mezőgazdasági termelést folytató és a 2009. évi CX. speciális szabályozás,
  5. E-shop - az eladó webáruháza a www.babycarseats.hu domainen
  6. Áruk – az E-shopon keresztül kínált áruk,
  7. Megrendelés, a fogyasztónak az E-shoppal kapcsolatos cselekménye, amely kifejezi a fogyasztó azon szándékát, hogy az e-áruházban vásároljon árut,
  8. Ár - a megrendelésben meghatározott teljes ár, így különösen a fogyasztó által megrendelt és a megrendelésben megadott összes áru ára, valamint az ÁFA vagy egyéb adók, illetékek, beleértve a szállítási költséget is,
  9. Szállítási díj - az áru fogyasztóhoz történő eljuttatásának és az áru esetleges kezelésének ára,
  10. Az e-shop nem 16 éven aluli gyermekek számára készült. 16 éven aluli személy csak törvényes képviselője (szülő vagy gondviselő) hozzájárulása esetén veheti igénybe e-shopunkat.
  11. ÁSZF - jelen általános szerződési feltételek.

 

II.cikk – Általános rendelkezések

  1. Jelen ÁSZF szabályozza:

a) a fogyasztók által az e-shopon keresztül történő áruvásárlás folyamata,

b) az eladó e-shopján keresztül történő áruvásárlás feltételei,

c) a szerződő felek jogai és kötelezettségei, pl. az eladó és a fogyasztó e felek között létrejött adásvételi szerződéséből eredően, amelynek tárgya az eladó e-shopján keresztül történő áru adásvétele.

 

III. cikk – Rendelés és szerződéskötés

  1. A fogyasztó a www.babycarseats.hu/ domain alatt található e-shopon keresztül rendel árut az eladótól.
  2. A termék leírása, tulajdonságai, készleti elérhetősége, ára a termékhez tartozó E-shopban,
  3. Az E-shopban történő áruvásárlás nem feltétele az E-shopban történő regisztrációnak. A regisztráció során a fogyasztó egy aktiváló linket tartalmazó e-mail üzenetet kap a regisztráció során megadott e-mail címére. A Fogyasztó a linkre kattintva aktiválja fiókját az E-shopban. Ha a Fogyasztó az E-shopban történő regisztrációt követő 3 napon belül nem kattint a linkre, a fogyasztó fiókja nem aktiválódik, és a regisztráció sikertelen lesz. Vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges,
  4. A sikeres regisztrációt követően a fogyasztó hozzáfér a fiókjához, amelyen keresztül vásárláskor regisztrál az E-shopba. A fogyasztónak minden további vásárlás alkalmával nem kell regisztrálnia, elegendő, ha bejelentkezik az E-shopban található fiókjába a bejelentkezési adataival.
  5. A Fogyasztó az E-shopon keresztül rendel árut az eladótól, a jelen e-shopban megadott utasítások szerint,
  6. Az adott terméknél a „KOSÁRBA TESZ” gomb megnyomása után a megrendelt termék automatikusan az adott fogyasztó kosarába kerül. Az adott fogyasztó bevásárlókosara a megrendelés elkészítése során a fogyasztó számára bármikor megtekinthető,
  7. A vásárló a kosár előnézetében az áru szállításának módját is a Kereskedő által kínált lehetőségek szerint választja meg,
  8. Az egyes áruk árairól, ÁFA, stb. a választott szállítási módnak megfelelő szállítási árat is hozzáadjuk, ha a Kereskedő az áru többféle módon történő kiszállítását lehetővé teszi,
  9. Fogyasztó a megrendelését a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával fejezi be
  10. Ezt megelőzően a Fogyasztó köteles a jelen ÁSZF-et megismerni, és a megismerést a „Megerősítem, hogy megismertem a www.babycarseats.hu E-shop Általános Szerződési Feltételeit” gombra kattintva megerősíteni.
  11. A megrendelés elküldésével pl.a „Megrendelés fizetési kötelezettséggel” gomb megnyomásával a fogyasztó egyúttal megerősíti, hogy megismerte az áru jellemzőit, azt a teljes árat, amelyet a fogyasztó köteles az eladónak megfizetni,
  12. A fogyasztó szolgáltatás megrendelése esetén kifejezett hozzájárulását köteles kifejezni (102/2014. sz. törvény 4. § (6) és 8. bek.): - hozzájárulást a szolgáltatás nyújtásához, ha annak nyújtását a szolgáltatásnyújtás előtt kell megkezdeni. az elállási határidő lejárta, míg a fogyasztó a szolgáltatás teljes körű nyújtásával elveszti az elállási jogát. Az utasítással kapcsolatban a 4. § bek. törvény 6. és 8. -ában foglaltak szerint. 102/2014. köteles a fogyasztótól nyilatkozni arról, hogy: – a szolgáltatás nyújtását követően megfelelően tájékoztatták az elállási jog elvesztéséről. A fent említett esetekben a rendelés teljesítése előtt a fogyasztónak meg kell nyomnia a következő szövegű gombokat is: „Kifejezetten hozzájárulok ahhoz, hogy az eladó a szolgáltatás nyújtását a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megkezdje, és nyilatkozom, hogy a Kereskedő a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megfelelően tájékoztatott az elállási jog elvesztéséről a szolgáltatás nyújtásának megkezdése után."
  13. A megrendelés elkészítését követően ez a rendelés rögzítésre kerül az E-shop rendszerében. A kereskedő a fogyasztónak a regisztráció során megadott e-mail címére az alábbiakat küldi meg: rendelés visszaigazolása a rendelésre vonatkozó információkkal a Szt. 6. §-a alapján. 102/2014. A kereskedő haladéktalanul átadja a fogyasztónak a szerződés megkötéséről szóló visszaigazolást, amely nem csak egy konkrét megrendelésből származó információkat tartalmaz, pl. a termék jellemzői, ára stb. hanem egyéb információk is – pl. a szerződéstől való elállási jogra vonatkozó utasítások, a hibafelelősségre vonatkozó utasítások, a panaszkezelési eljárások stb. A Kereskedő mindezt tartós adathordozón biztosítja a fogyasztónak. Az e-mail is tartós adathordozó. A fogyasztó ezeket az információkat haladéktalanul a szerződés megkötését követően, de legkésőbb az áru átvételekor megkapja,
  14. Az Általános Szerződési Feltételek jelen pontja 13. pontja szerinti megrendelés átvételéről szóló visszaigazolásnak egyéb dokumentumokkal együtt történő átadásával az adásvételi szerződés megkötöttnek minősül, tárgya pedig a pontban meghatározott áru kiszállítása. a megrendelést az ott feltüntetett áron, mindezt az ÁSZF jelen cikkének 13. pontja szerinti dokumentumokban foglalt feltételekkel.

 

 IV. cikk – Fizetési és szállítási feltételek

  1. A megrendelésben és az E-shopon található áruk összes ára ÁFA-t tartalmaz. A megrendelés szerinti árat a fogyasztó fizetheti

a) a Google PAY fizetési kapun keresztül

b) készpénz nélküli fizetés VISA kártyával,

c) online fizetés kártyával a Shoptet PAY-en keresztül

d) készpénz nélküli átutalással az eladó bankszámlájára

e) utánvéttel az áru átvételekor,

f) a csomag személyes átvételekor készpénzben vagy bankkártyával

2. A Kereskedő az ár kifizetéséért díjat nem számít fel. A Kereskedő azonban felhívta a fogyasztó figyelmét, hogy fizetési díjat számíthat fel az a személy, akinél az árat fizetik (pl. számlára történő befizetéskor az adott bank),

3.Fogyasztó vállalja, hogy az árat a megrendelésben meghatározott határidőn belül megfizeti,

4. A fizetés azt a pillanatot jelenti, amikor az árat jóváírják az eladó számláján,

5. A kereskedő kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt árut a rendelési ár kifizetésétől számított 30 munkanapon belül vagy 30 munkanapon belül a fogyasztó részére kiszállítja (kivéve azon árut, amely nincs raktáron, és amelynél a szállítási határidő a szerződés megkötésétől számítódik a jelen ÁSZF III. szerint.)

6. A kereskedő a megrendelt árut azon a címen szállítja ki a fogyasztónak, amelyet a fogyasztó a megrendelésben szállítási címként megadott.

 

V. cikk – Utasítás a Fogyasztói szerződéstől való elállási jogáról

  1. A fogyasztónak jogában áll indoklás nélkül elállni a szerződéstől az Áru átvételétől számított 14 naptári napon belül, ez az időszak megmaradtnak tekintendő, ha a szerződéstől való elállásról szóló értesítést elküldték az eladónak legkésőbb az időszak utolsó napján. Az árut akkor kell a fogyasztó által átvettnek tekinteni, amikor a fogyasztó vagy az általa megjelölt harmadik személy – a fuvarozó kivételével – a megrendelt áru minden részét átveszi, vagy ha:

a) a fogyasztó által egy megrendelésben megrendelt több árut külön-külön, az utoljára leszállított áru átvételének időpontjában szállítják ki,

b) több részből vagy darabból álló árut szállít az utolsó rész vagy utolsó darab átvételének pillanatában,

c) az árut a meghatározott időszakon belül ismételten szállítani, az első leszállított áru átvételének időpontjában,

2. A Fogyasztó az Általános Szerződési Feltételek jelen pontja 1. pontja szerinti szerződéstől való elállási jogát az alábbiak szerint gyakorolja: írásban az eladó fent felsorolt ​​székhelyének címén vagy e-mailben a következő címen: info@babycarseats.hu

3. A fogyasztó az Általános Szerződési Feltételek jelen pont 1. pontja szerinti szerződéstől való elálláshoz a 2. sz. ezen ÁSZF 1. Abban az esetben, ha a fogyasztó a jelen ÁSZF 1. pontja szerinti szerződéstől való elállási jogával él, az árut az Eladó jelen ÁSZF-ben megjelölt székhelyének címére történő megküldéssel, legkésőbb a jelen ÁSZF-ben megjelölt 14 napon belül visszaküldi az eladónak.

4. Az Általános Szerződési Feltételek jelen pontja 1. pontja szerinti szerződéstől való elállás esetén a fogyasztót terhelik az áru visszaküldésének költségei, ideértve a postai úton jellegükből adódóan nem visszaküldhető áruk visszaküldésének költségeit is. Ha a Kereskedő nem kívánja viselni az áru fogyasztóhoz történő visszaküldésének költségeit, ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, azt a fogyasztó köteles a 10. § bek. 3. § és 3. § bek. 1 levél i) törvény 1. sz. 102/2014

5. A visszaküldött áru nem lehet sérült, azt a vásárlást igazoló bizonylattal, komplett tartozékokkal, dokumentációval, csomagolással stb. kell visszaküldeni. A Fogyasztó felelősséggel tartozik az áru értékcsökkenéséért, amely az Általános Szerződési Feltételek jelen pontja 1. pontja szerinti elállási határidőn belül a használat során nem a szokásos elhasználódás miatt következett be,

6. A fogyasztó az áru átvételét követően az elállási határidőn belül jogosult az árut úgy kicsomagolni és kipróbálni, hogy az alkalmas legyen az áru tulajdonságainak és működőképességének megismerésére,

7. A kereskedő az ÁSZF jelen pont 1. pontja szerinti fogyasztói elállási nyilatkozat kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldi a fogyasztónak a szerződéstől való elálláshoz kapcsolódó és általa átvett kifizetéseket a szerződés alapján vagy azzal összefüggésben, ideértve a szállítási, szállítási és postaköltséget és egyéb költségeket, díjakat is. A Kereskedő a fogyasztónak az előző mondat szerint fizetett összeget a fogyasztó által az áru kifizetésekor használt módon visszaküldi, kivéve, ha a Fogyasztó és a Kereskedő másként állapodnak meg. A Kereskedő azonban a szállítási és postaköltséget csak a Kereskedő által felkínált legolcsóbb közös kézbesítési mód erejéig fizeti a vásárlónak, függetlenül a fogyasztó által választott kézbesítési módtól. A kereskedő nem köteles a vételárat visszaküldeni a fogyasztónak, mielőtt az árut átveszi, vagy ha a fogyasztó bizonyítja neki, hogy az árut visszaküldte neki.

8. A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:

a) szolgáltatás nyújtása, ha annak nyújtása az Fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és a Fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy e hozzájárulásának kinyilvánításával a szolgáltatás teljes körű teljesítését követően elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, és ha a szolgáltatás teljes körűen biztosított,

b) speciális vevői igények szerint készült áru, méretre készített áru vagy kifejezetten egy vásárlónak szánt áru értékesítése,

c) a vállalkozónak nincs joga elállni a szerződéstől (pl. egyéni vállalkozó, aki az e-shopban cégre vásárol árut).

 

VI.cikk – Tulajdonjog megszerzése és az áruk sérülésének kockázatának átszállása

  1. A fogyasztó az áru tulajdonjogát csak a teljes ár teljes megfizetésével szerzi meg,
  2. Az áru sérülésének kockázata a fogyasztóra száll át, amikor az árut az eladótól átveszi.

 

VII. cikk – Reklamációs eljárás (felelősség a hibákért, garancia, reklamáció)

  1. A fogyasztó az áru átvételekor köteles ellenőrizni:

a) az árut a megrendelésnek megfelelően szállították-e ki neki,

b) az árut a megrendelésnek megfelelő mennyiségben szállították-e ki számára,

c) hogy az áru vagy annak csomagolása sérült-e.

2. Abban az esetben, ha olyan árut szállítottak ki a fogyasztónak, amelyet nem rendelt meg, a fogyasztó köteles haladéktalanul, de legkésőbb 24 órán belül e-mailben felvenni a kapcsolatot az eladóval. Ebben az esetben a fogyasztó jogosult az áru átvételét megtagadni, és a küldemény átvételének megtagadásáról jegyzőkönyvet felvenni az árut kiszállító személlyel,

3. Ha a csomagon vagy a benne tárolt árun sérülés nyomai láthatók, a vevő megtagadhatja a küldemény átvételét (azaz közölheti a futárral, hogy sérülés miatt nem veszi át). A szállítmány sérüléséről jegyzőkönyvet kell készíteni a fuvarozóval. Ezzel egyidejűleg a vásárló haladéktalanul tájékoztatja az eladót az adott helyzetről (e-mailben vagy az e-shop kapcsolatfelvételi űrlapján),

4. Ha a fogyasztó a kicsomagolást követően azt tapasztalja, hogy a kiszállított árun sérülés nyomai láthatók, vagy a fogyasztó által megrendeltnél kisebb mennyiségben került kiszállításra, a fogyasztó panaszt tehet a Panaszjegyzőkönyvben, lásd a 2. számú mellékletet. A fogyasztó köteles a reklamációs jegyzőkönyvet haladéktalanul megküldeni az eladónak, és hibaigényt érvényesíteni,

5. Abban az esetben, ha a fogyasztó indokolatlanul megtagadja az áru átvételét, a Kereskedő jogosult az adásvételi szerződéstől elállni,

6. A fogyasztó reklamálhat az áruval kapcsolatban e-mailben vagy postai úton az eladó mindenkori székhelyének címén, olyan dokumentumokkal együtt, mint a szállítólevél, számla. A fogyasztó a panaszban köteles nyilatkozni:

a) az Ön azonosító adatait,

b) az eladó adatai,

c) a fogyasztó által meghirdetett áruk leírása,

d) az áru hibájának leírása,

e) annak a rendelésnek a száma, amelyre a panasz vonatkozik.

7. Amennyiben a reklamáció távközlési eszközzel történik, a Kereskedő köteles a reklamációról szóló visszaigazolást haladéktalanul eljuttatni a Fogyasztóhoz, ha a visszaigazolás azonnali kézbesítése nem lehetséges, úgy azt szükségtelen késedelem nélkül, de a címre kell kézbesíteni. a legkésőbb a panasz iratával együtt,

8. A jótállási idő azon a napon kezdődik, amikor a fogyasztó átvette az árut. A jótállási idő 24 hónap, hacsak az áruhoz mellékelt dokumentumok másként nem rendelkeznek. Amennyiben a terméken, annak csomagolásán vagy a mellékelt használati utasításon hosszabb időtartam van feltüntetve, a jótállási idő nem jár le ezen időszak lejárta előtt. A kellékszavatossági jogok az eladót az alábbiakban leírt módon illetik meg.

9. A jótállás nem vonatkozik az áruk sérülésére, amelyet többek között különösen jellemző:

a) természetes vagy túlzott mechanikai kopás,

b) az áru vagy részeinek szennyeződése a karbantartás elhanyagolása, az áru gondozásának elhanyagolása miatt,

c) az áru olyan körülmények között történő felhasználása, amelyek nem felelnek meg az áru szokásos felhasználási környezetének hőmérsékletének, porának, páratartalmának, kémiai és mechanikai hatásainak,

d) külső hatások, pl. esés vagy ütközés, víz behatolása, tűz,

e) illetéktelen személy beavatkozása az áruba (szakszerűtlen javítás, összeszerelés vagy módosítás),

f) ha az árut az utasításokkal, műszaki szabványokkal, az árura vonatkozó egyéb dokumentációkkal vagy az áru rendeltetési céljával ellentétes módon használja,

g) mechanikai sérülések, különösen szakadt, vágott, hősérült áruk, gondatlan, aránytalan fizikai kezelésből, árurétegek szándékos karcolásából, stb.

h) a nyilvánvaló hibák bejelentésének elmulasztása az áru átvételekor,

i) a jótállási idő lejárta után.

10. A jótállás nem vonatkozik a természeti esemény, természeti katasztrófa, erőszakos károk, időjárási viszonyok vagy szélsőséges és szokatlan körülmények közötti működés által okozott károkra sem,

11. A kereskedő felelősséggel tartozik azokért a hibákért, amelyek az eladott termék fogyasztó általi átvételekor jelentkeznek. Használt cikkek esetén nem vállal felelősséget azok használatából vagy elhasználódásából eredő hibákért. Az alacsonyabb áron eladott termékek esetében nem vállal felelősséget olyan hibákért, amelyekért alacsonyabb áron alkudtak ki.

12. Amennyiben nem romlandó vagy használt cikkről van szó, úgy a jótállási idő alatt (jótállás) a termék átvételét követően keletkezett hibákért a Kereskedő felel,

13. A kereskedő köteles a panasz kezelésének módját haladéktalanul, bonyolultabb esetben a reklamációs eljárás megindításától számított 3 napon belül meghatározni, indokolt esetben különösen, ha az áru állapotának komplex műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasztételi eljárás megindításától számított 30 napon belül. A reklamáció feldolgozásának módjának meghatározásáról az eladó e-mailben is értesítést küldhet a fogyasztó által a regisztráció során megadott e-mail címére. A Kereskedő a reklamáció kezelési módjának meghatározását követően haladéktalanul kezeli a reklamációt, indokolt esetben a panasz később is kezelhető. A reklamáció feldolgozása azonban nem tarthat tovább az igénylés napjától számított 30 napnál. A panaszkezelési határidő lejárta után a fogyasztónak jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől.

14. A reklamációs eljárás végéről és a reklamáció eredményéről a Kereskedő e-mailben vagy ajánlott levélben tájékoztatja a fogyasztót. Ha a fogyasztó az adásvételi szerződés megkötésétől számított első 12 hónapon belül reklamációt tett az áruval kapcsolatban, a Kereskedő a reklamációt annak elutasításával csak szakértői vélemény vagy felhatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy véleménye alapján kezelheti. A személy, vagy egy kijelölt személy véleménye (a továbbiakban: az Áruk szakértői értékelése). A Kereskedő a szakértői értékelés eredményétől függetlenül nem követelheti a fogyasztótól az áru szakértői értékelésének költségeit, illetve az áru szakértői értékelésével kapcsolatos egyéb költségeket.

15. Az áru szakvéleményének tartalmaznia kell: A fentieket a 2001/2003. 250/2007 bekezdésben 18a. §.

a) a szakmai értékelést végző személy azonosítása,

b) az értékelt termék pontos azonosítása,

c) a termék állapotának leírása,

d) az értékelés eredményét,

e) a szakértői értékelés elkészítésének időpontja.

16. A kereskedő köteles a fogyasztónak átadni az igény elutasítását igazoló szakértői értékelés másolatát, legkésőbb az igény feldolgozásától számított 14 napon belül,

17. Ha a fogyasztó a szerződés megkötésétől számított 12 hónap elteltével reklamált a termékkel kapcsolatban, és a Kereskedő azt elutasította, köteles a panaszkezelési okiratban megjelölni, hogy a fogyasztó kinek küldheti át az árut szakértői értékelésre. Ha a fogyasztó az árut szakértői értékelésre küldi el a reklamációs dokumentumban megjelölt személynek, az áru szakértői értékelésének költsége, valamint minden egyéb kapcsolódó költség a Kereskedőt terheli, függetlenül a szakértő eredményétől. értékelés. Ha a Fogyasztó a Kereskedő által megjelölt személy szakértői értékelésével bizonyítja a kereskedő felelősségét az áru reklamált hibájáért, a reklamációt újra érvényesítheti; a jótállási idő az áru szakértői értékelése során nem jár le. A kereskedő köteles a fogyasztónak a megújított reklamációtól számított 14 napon belül megtéríteni az áru szakértői megítélésével kapcsolatban felmerült valamennyi költséget, valamint az ezzel kapcsolatos, célzottan felmerült költséget. A megújított kereset nem utasítható el,

18. Ha eltávolítható hibáról van szó, a fogyasztónak joga van annak térítésmentesen, kellő időben és szabályszerűen történő eltávolítására. A kereskedő a hibás terméket a hiba megszüntetése helyett mindig hibátlanra cserélheti. Ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely megakadályozza az áru megfelelő, hibamentes használatát, a fogyasztónak joga van az árut kicserélni vagy a szerződéstől elállni. Ugyanilyen jogok illetik meg a fogyasztót, ha a hiba eltávolítható, de a fogyasztó a hiba kijavítás utáni újbóli megjelenése vagy nagyobb számú hiba miatt nem tudja rendeltetésszerűen használni az árut. Nagyobb számú hibának minősül legalább három hiba, a hiba megismétlődése pedig ugyanazon hiba legalább két korábbi javítás utáni előfordulása,

19. Érvényes reklamáció benyújtásával a szavatossági idő a reklamáció időtartamával meghosszabbodik. Ha a reklamációt a törvényes szavatossági időn belül az áru újra cseréjével kezelték, akkor a jótállási idő a reklamáció elintézésének napjától kezdődik újra,

20. A Kereskedő a jelen ÁSZF-en kívül semmilyen más magatartási kódexet nem adott ki, amelyet be kell tartania.

 

VIII. cikk – Személyes adatok és azok védelme

  1. A személyes adatok kezelésével kapcsolatos információk elérhetők: www.babycarseats.hu oldalon

 

XI.cikk – Alternatív vitarendezés

  1. Az ÁSZF jelen pontjának célja, hogy a fogyasztót tájékoztassa a Kereskedő és a Fogyasztó közötti alternatív vitarendezés lehetőségéről és feltételeiről,
  2. Az alternatív vitarendezés az alternatív vitarendezés alanyának eljárása, amelynek célja a felei közötti vita békés rendezésének elérése, azaz a fogyasztó és a kereskedő között. A fogyasztó a kereskedővel fennálló vitáját alternatív vitarendezéssel rendezheti,
  3. Az alternatív vitarendezés illetékes hatósága (szervezete) az általánosan kötelező érvényű jogszabályok szerint a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, amelyhez a Fogyasztó fordulhat, vagy más olyan szervezet, amely szerepel az alternatív vitarendezési jogalanyok listáján. a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának honlapja - https:/ /www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1
  4. A fogyasztó az alternatív vitarendezés feltételeiről és platformjáról a következő címen tájékozódhat: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi
  5. A fogyasztó az ODR platformon keresztül is rendezheti a közte és a Kereskedő közötti vitát. A fogyasztó a feltételekről és az ODR alternatív vitarendezési platformjáról a következő címen tájékozódhat: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

 X.cikk – Záró rendelkezések

  1. A vonatkozó rendelkezések a 102/2014. törvény a fogyasztóvédelemről a távollévők között kötött szerződés, illetve az eladó telephelyén kívül kötött szerződés alapján történő áruértékesítés vagy szolgáltatásnyújtás során, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény 2009. évi CXVI. 250/2007 törvény a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács 2. sz. 372/1990 törvénysértésekről a módosított törvény 1. sz. 22/2004 törvény módosításáról, valamint az elektronikus kereskedelemről szóló 128/2002 törvénnyel módosított belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről, valamint egyes törvények módosításáról. törvény 284/2002. 40/1964 módosított Ptk. Az eladónak a vállalkozó vevővel fennálló, jelen ÁSZF-ben, illetve a Kereskedő és a vevő közötti szerződésben kifejezetten nem szabályozott jogviszonyaira a Szt. vonatkozó rendelkezései az irányadók módosított 513/1991. sz. Kereskedelmi törvénykönyv, valamint a kapcsolódó szabályzatok szerint.
  2. Fogyasztó kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-et megismerte és kötelezettséget vállal annak betartására.
  3. A felügyeleti hatóság neve és címe:

Nyitrai régió SOI Felügyelősége

Staničná 9, PO BOX 49A, 950 50 Nyitra 1

Felügyeleti Osztály

email: nr@soi.sk

Jelen Általános Szerződési Feltételek 2024. április 30-án lépnek hatályba.